Milí zákazníci, chceli by sme Vás informovať, že evidujeme nárazové navýšenie objednávok prepravy, čo sa môže aktuálne prejaviť na predĺžení doby doručenia zásielok.

Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Kleber Dynaxer HP4 DT1

Rozmery
Šírka
205
Profil
55
Priemer
R16
91V

Kleber Dynaxer HP4 DT1 je letná pneumatika určená pre osobné automobily strednej a vyššej triedy. Dizajn: Pneumatika má asymetrický dezén s rôzne tvarovanými blokmi a drážkami pre lepší výkon na...
Viac informácií

Letné
Dynaxer HP4 DT1

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné

Kleber Dynaxer HP4 DT1 je letná pneumatika určená pre osobné automobily strednej a vyššej triedy. Dizajn: Pneumatika má asymetrický dezén s rôzne tvarovanými blokmi a drážkami pre lepší výkon na suchých aj mokrých povrchoch. Tento dezén zaisťuje vysokú priľnavosť a stabilitu pri riadení. Technológia: Kleber Dynaxer HP4 DT1 je vyrobená s využitím pokročilých technológií, ako je napríklad „Dual Compound“, čo znamená, že zmes gumy na vonkajšej a vnútornej strane dezénu je odlišná pre lepšiu priľnavosť a stabilitu pri rôznych podmienkach. Bezpečnosť: Vnútorná strana dezénu má drážky pre efektívny odvod vody a zníženie rizika akvaplaningu, to zvyšuje bezpečnosť na mokrých cestách. Výkon na suchu: Kleber Dynaxer HP4 DT1 má tvrdšiu zmes gumy na vonkajšej strane, čo zaisťuje lepší výkon na suchých povrchoch, najmä pri rýchlych zmenách smeru. Výkon na mokre: Mäkšia zmes gumy na vnútornej strane dezénu zvyšuje priľnavosť a zlepšuje výkon na mokrých cestách. Komfort: Pneumatika má špeciálnu konštrukciu na zníženie hlučnosti a zvýšenie komfortu jazdy. Životnosť: Kleber Dynaxer HP4 DT1 má odolnú zmes gumy a konštrukciu, ktoré zaisťujú dlhú životnosť pneumatiky. Široká ponuka: Kleber Dynaxer HP4 DT1 je k dispozícii v širokej škále veľkostí, čo umožňuje výber správnej pneumatiky pre mnoho rôznych typov osobných automobilov strednej a vyššej triedy. Kleber Dynaxer HP4 DT1 je kvalitná letná pneumatika s vysokou priľnavosťou a stabilitou na suchých a mokrých povrchoch, s nízkou hlučnosťou a dlhou životnosťou. Je vhodná pre vodičov, ktorí hľadajú bezpečnú a pohodlnú jazdu v letných podmienkach.

Kleber začala výrobu v roku 1911 v továrni BF Goodrich vo Francúzskom Colombes. V roku 1951 spoločnosť Kleber predstavila prvú bezdušovú pneumatiku, ktorej odolnosť proti penetrácii zožala veľmi kladný ohlas. Roku 1950 pokoril Maurice Herzog, zamestnanec Kleberu, vrchol Himalájskej Anapurny. Dnes patrí Kleber pod koncern Michelin a ich výrobky tak čerpajú pri vývoji z technologického zázemia pneumatikárskeho gigantu pri zachovaní skvelého pomeru cena/výkon. 1981 znamenal úspech pre Michel Mouton, pilotujúci beštiálny špeciál rally skupiny B Audi S1 ​​v San Remo Rally a obúvajúce pneumatiky Kleber. V roku 1951 zaznamenal Kleber svetový úspech s prvou bezdušovou pneumatikou, ktorá bola predstavená na Motor Show a odolonosť proti prepichnutiu ohromila aj vtedajšieho prezidenta Francúzska René Cotyho, ktorý sa výstavy zúčastnil. Kleber dodnes vedie v oblasti tejto technológie a vývoja. Francúzske pneumatiky Kleber už vyše 100 rokov vyrábajú kvalitné, trvanlivé a odolné obutie pre osobné, nákladné aj traktorové vozidlá. V roku 1947 prišiel Kleber so zimnou pneumatikou so znakom ľadového medveďa.

Nový EÚ štítok

EU
Kleber
205/55 R16 91V
A
C
70 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Nahoru