Milí zákazníci, chceli by sme Vás informovať, že evidujeme nárazové navýšenie objednávok prepravy, čo sa môže aktuálne prejaviť na predĺžení doby doručenia zásielok.

Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Pirelli PZero Rosso Asim.

Rozmery
Šírka
225
Profil
40
Priemer
R18
88Y
N4

V segmente luxusných a športových automobilov je sofistikovaný elektronický bezpečnostný systém automobilu a riadenie pohodlia súčasťou štandardnej výbavy. Aby Pirelli reagovalo na tento vývoj a neustále narastajúci striktné zákony limitujúce...
Viac informácií

Letné -58%
PZero Rosso Asim.

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -58%

V segmente luxusných a športových automobilov je sofistikovaný elektronický bezpečnostný systém automobilu a riadenie pohodlia súčasťou štandardnej výbavy. Aby Pirelli reagovalo na tento vývoj a neustále narastajúci striktné zákony limitujúce hlučnosť, vyvinulo PZero Rosso. Komfortnú a vysoko výkonnú pneumatiku bez kompromisu. Názov je odvodený od teraz už legendárnej -PZero-, ktorá sa stala míľnikom, označujúcim významný obrat v technológii vysoko výkonných pneumatík Pirelli.Rosso, čiže červená, je synonymom pre taliansky motoristický šport. Viac ako 200 schválení ako originálne vybavenie u najprestížnejších výrobcov automobilov. Dezén pneumatík Asymetrická vzorka s pozdĺžnymi kanálikmi. Dezén je rozdelený laterálne do troch odlišných prvkov, z ktorých každý je určený pre rozdeľovanie jednotlivých aspektov výkonu. Tieto prvky sú umiestnené v rozmedzí od robustného vonkajšieho ramena cez polohladké stredové rebrovanie so zahnutými priečnymi žliabkami k otvorenejšiemu vnútornému ramenu. Direzionale: elegantná priama vzorka v tvare šípov so širokými pozdĺžnymi žliabkami pre lepšiu reakciu na mokrom aj suchom povrchu.

Nový EÚ štítok

EU
Pirelli
225/40 R18 88Y
A
C
71 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Nahoru